آخرین اخبار
کد مطلب: 124190
سردار نقدي:
مردم ايران، آلمان را به نام جمهوري شيميايي مي‌شناسند
تاریخ انتشار : 1395/07/14 13:51:12
نمایش : 3685
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به کمک بي‌شائبه آلمان و آمريکا به صدام در جنگ تحميلي عليه ايران گفت: مردم ايران، آلمان را به نام جمهوري شيميايي مي‌شناسند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از شيرازه، سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در کنگره 1800 شهيد استان کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به سجاياي حضرت زينب(س) اظهار کرد: گذشت و فداکاري ابراهيمي حضرت زينب(س) به گونه‌اي است که فرزندان و برادر و برادرزاده‌هاي خود را براي اسلام روانه قربانگاه مي‌کند.

وي با بيان اين‌که نمي‌دانيم از کدام فضيلت آن حضرت سخن بگوييم از صبري که صبر ايوب را به دست فراموشي سپرد که همه اقوامش در يک روز جلوي چشم آن حضرت قرباني شدند يا آن صفت حيدري خود که يزيد ظالم را سر جاي خود مي‌نشاند و براي همه تاريخ و ابديت الگو مي‌شود لذا اين يک معجزه الهي بوده که در وجود يک زن تبلور يافته است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه حضرت زينب(س) يک الگو و مکتب براي زن ايراني و زن نه شرقي و نه غربي است، گفت: 7 هزار زن شهيده ايران اسلامي از حضرت زينب الگو گرفتند و به کرامت دست يافتند.

* دشمن درصدد سوق دادن زن ايراني به سمت الگوي شرقي و غربي است

وي درباره فداکاري زنان ايران اسلامي در برابر دشمنان در جنگ تحميلي گفت:‌ زن ايراني حاضر به زنده‌‌به‌گور شدن شد اما به امام بدگويي نکرد؛ همچنين زن مسلمان ايراني با تأسي از حضرت زينب(س) به مانند دختر 14 ساله آملي شهيده‌ طاهره هاشمي است که وقتي منافقين در سال 60 به آمل يورش مي‌برند در مقابل آنان مي‌ايستد و به شهادت مي‌رسد.

نقدي افزود:‌ در دوران انقلاب شاهد بودم که گارد شاهنشاهي خيابان‌هاي قم را تصرف کرده بود و سر هر کوچه مغزهاي متلاشي شده به ديوارها چسبيده بود، اما با اين حال مادري درب خانه را باز کرد و دست پسر را گرفت و از او خواست که به تظاهرات برود.

وي با بيان اينکه زنان در ايران اسلامي حماسه حضور در عرصه سياسي و ابلاغ پيام شهدا و پيام‌رساني حماسه‌آفرينان جبهه‌ها را هم داشتند، گفت: مادراني داريم که داغ 5 فرزند را ديده‌اند و خم به ابرو نياورده‌اند.

نقدي بيان کرد: همسراني داريم که تا 8 فرزند خود را پس از شهادت همسرشان روانه جبهه کردند و امروز فرزندان آنها پس از آن همه فداکاري در دوران دفاع مقدس در بالاترين مراجع علمي قرار گرفته و بهترين پرورش‌ها را يافته‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه زنان دفاع مقدس پرروش يافته مکتب حضرت زينب(س) فداکاري‌هاي بسياري کرده‌اند، گفت: چه بسا زناني که 35 سال است همسران قطع نخاعي خود را پرستاري مي‌‌کنند و خم به ابرو نياورده‌اند.

نقدي با اشاره به اينکه دشمنان شکست‌خورده نمي‌خواهند و نمي‌توانند عظمت و کرامت زنان ايران اسلامي را ببينند،‌ افزود:‌ تلاش آنها سوق دادن زن ايراني به سمت الگوي شرقي و غربي است.

* استکبار به دنبال خارج کردن زن ايراني از مکتب حماسه‌آفريني است

وي بيان کرد: آنها مي‌خواهند زن يا در کنج خانه بماند و هيچ نداند و اگر مي‌خواهد نقش‌آفريني کند، آلوده به بي‌حجابي،‌ بي‌عفتي و فساد باشد.

نقدي خاطرنشان کرد: آنها مي‌خواهند زن ايراني را از مکتب حماسه‌آفرين خارج کرده و به سياه‌چال شرق و غرب بکشند و برنامه‌ريزي زيادي براي به زانو درآوردن زن کرده‌اند.

وي با بيان اينکه زنان ما بيدار بوده و از کنگره‌ها و يادواره‌ها و ذکر شهدا به عنوان يک فرصت استفاده مي‌کنند،‌ گفت: الگويي که غربي‌ها و آمريکايي‌ها براي زنان ما دارند هماني است که در 50 سال حاکميت آمريکا و انگليس بر ايران شاهد بوديم و نتيجه آن هيچ کاره بودن زن در سياست و بي‌سوادي 80 درصد زنان ايراني بود.

نقدي بيان کرد: نتيجه الگوي غربي اين بود که زن ابزار شهوت‌راني مردان شده، اما نتيجه الگوي مکتب الهام‌گرفته از حضرت زينب(س) و حضرت زهرا (س) تکامل زن است که امروز آن را در ايران اسلامي مشاهده مي‌کنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در عرصه اجتماعي امروز تعداد دانشجويان دختر از پسران بيشتر است و شاهد حضور متخصصان، فوق‌تخصص‌ها و پژوهشگران برتر زن در بالاترين سطوح در کشور هستيم.

وي بيان کرد: در عرصه سياسي هم زنان نقش‌آفرين و تحول‌آفرين هستند و حضور خود را با الگوي اسلامي با قدرت به منصه ظهور گذاشته‌اند.

نقدي با اشاره به ادعاهاي دروغين حقوق زن و حقوق بشر غربي‌ها خاطرنشان کرد: زن ايراني فريب آنها را نخواهد خورد، زيرا در کشور آنها مردها هم آزاد نيستند.

* کدام آمريکايي امروز مي‌تواند به جز دو کانديداي فاسد شرکت‌هاي چند مليتي به فرد ديگري رأي دهد

وي ادامه داد: کدام مرد آمريکايي امروز مي‌تواند به جز دو کانديداي فاسد شرکت‌هاي چند مليتي به فرد ديگري رأي دهد لذا اين ادعاهاي غربي‌ها و به خصوص آمريکايي‌ها براي ما شنيدني نيست.

نقدي گفت: مقام کشوري که آتش دو جنگ جهاني را بر افروخته و 150 ميليون انسان را کشته و صدها ميليون نفر را بي‌خانمان کرده چگونه امروز مي‌تواند ايران را متهم به نقض حقوق بشر کند.

وي با رجوع به پرونده آلمان در جنگ تحميلي گفت: همه ابرقدرت‌ها صدام را حمايت کردند ولي کثيف‌ترين آنها حمايت آلمان و آمريکا از صدام بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: مردم ايران، آلمان را جمهوري شيميايي آلمان مي‌دانند و اين پرونده نکبت‌باري است که آنها در کارنامه دارند و هرگز نمي‌توانند با اين ژست‌ها مردم ما را منحرف کنند.

وي با تأکيد بر اينکه جوانان امروز به مانند جوانان دوره دفاع مقدس براي دفاع از حرم و حضور در مناطق مقاومت دست در شناسنامه مي‌برند،‌ بيان کرد: افرادي مانند حجت‌الاسلام شهيد علي تمام‌زاده داريم که وقتي از رفتن وي براي دفاع از حرم جلوگيري مي‌شود، با گذرنامه افغاني به جبهه مي‌رود در حالي که فرزند خردسالش تازه به راه افتاده است.

نقدي خاطرنشان کرد: اين مقاومت و ايستادگي براي ما در همه عرصه‌ها پيشرفت و سربلندي را به دنبال داشته و امروز پرچم ايران در سواحل درياي سرخ و مديترانه به اهتزاز درآمده است.

وي در پايان گفت: در يکشنبه‌اي که در پيش رو داريم خواهيد ديد در خيابان‌هاي نيويورک چه شور و شوق و عظمتي براي امام حسين(ع) برپا خواهد شد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس